Hybrid | Suzuki

Logo

Hybrid Hybrid Solicită oferta
Descoperă suzuki hybrid
Azi e ziua în care suntem mai aproape de natură.
Mixul dintre eficiență, economie de carburant și grijă față de mediul înconjurător a fost prioritar în traiectoria mărcii Suzuki față de provocările viitorului. Astfel, în dezvoltarea tehnologiei Hybrid 12V si Hybrid 48V am ales să nu facem niciun compromis între performanță și emoția condusului eco.
Azi e ziua în care încercăm lucruri noi.
Cu un trecut adânc înrădăcinat în valori și respect reciproc, inginerii noștri au integrat tehnologia Hybrid astfel încât rezultatul sa fie unul cu adevărat neconvențional.
Azi e ziua în care tehnologia este noul normal.
Scopul nostru a fost să facem accesibile tuturor cele mai eficiente tehnologii. De aceea, am integrat tehnologia Hybrid pe toată gama Suzuki.
DESCOPERă beneficiile
suzuki hybrid
beneficiile
Suzuki Hybrid:
suzuki
hybrid 12v
tehnologia Hybrid 12v de la Suzuki:
  • REDUCEREA CONSUMULUI DE CARBURANT prin folosirea energiei recuperate la frânare (frânare regenerativă).
  • REDUCEREA UZURII SISTEMULUI DE FRÂNARE.
  • REDUCEREA ZGOMOTULUI LA PORNIRE SI DEMARAJ SILENȚIOS contribuind astfel la reducerea poluării fonice din marile aglomerații urbane, dar și un confort sporit pentru cei aflați la bordul unui Suzuki Hybrid.
  • ASISTAREA CUPLULUI MOTOR LA TURAȚII JOASE.
  • PRELUNGIREA DURATEI DE VIAȚĂ A ACUMULATORULUI CONVENȚIONAL prin folosirea unui acumulator suplimentar Li-ion 12V care preia alimentarea unor consumatori electrici ai vehiculului.
suzuki
hybrid 48v
ahvs
tehnologia Hybrid 48v de la Suzuki:
  • CONSUM REDUS DE COMBUSTIBIL obținut prin asistarea noului motor de către tehnologia Suzuki Hybrid 48V prin funcția de regenerarea energiei (pentru Vitara și SX4 S-Cross).
  • EXPERIENȚA DE CONDUS îmbunătățită prin completarea cuplului produs de motorul termic cu cel produs de generatorul de pornire integrat (ISG) prin amplificarea cuplului motor.
  • PRELUNGIREA DURATEI DE VIAȚĂ A ACUMULATORULUI CONVENTIONAL prin folosirea unui acumulator suplimentar Li-ion 48V care preia alimentarea unor consumatori electrici ai vehiculului.
testează un
suzuki hybrid
Solicită oferta

i

i

i

i

i

EmailTelefon
Descoperă beneficiile
suzuki hybrid
tehnologia suzuki Hybrid

Ce se întâmplă la viteza de croazieră:

Generatorul Integrat de Pornire (ISG), prin asistarea motorului termic conduce la scăderea consumului de combustibil. În timpul mersului în regim de croazieră, energia stocată este folosită pentru alimentarea componentelor electrice, iar regenerarea de energie este minimizată pentru a concentra puterea motorului pentru rulare.

La frânare/decelerare:

În timpul decelerării, puterea generată de ISG este stocată și folosită mai târziu atunci când este nevoie de asistarea motorului. Când vehiculul începe să decelereze, sistemul ISG transformă eficient energia cinetică în energie electrică încărcând ambii acumulatori.

Ce se întâmplă la repornire:

ISG repornește motorul (Auto Start-Stop) și îl asistă pe perioada accelerării atunci când consumul de combustibil este ridicat. ISG face repornirea motorului să mai fie silențioasă și mai lin decât în cazul vehiculelor cu sisteme Start-Stop convenționale.

La accelerare:

La repornirea de pe loc, în timpul accelerării, ISG asistă motorul termic.

Ce se întâmplă la oprirea motorului:

Când sistemul Start-Stop oprește motorul, acumulatorul Li-ion preia alimentarea unor consumatori electrici și încarcă acumulatorul convențional prin convertorul DC / DC.

La repornire:

La repornire (Auto Start-Stop) ISG repornește motorul termic și îl asistă pe o perioadă mai îndelungată în timpul accelerării, atunci când consumul de combustibil este ridicat. ISG face repornirea motorului să fie mai silențioasă și mai lină în cazul vehiculelor cu sistem Start-Stop convențional.

În timpul accelerării:

Atunci când vehiculul pornește de pe loc sau accelerează – ambele acțiuni necesită cantități mari de combustibil – ISG asistă motorul termic, preluând o parte din sarcină.

Torque-fill Control și Torque Boost:

Asistarea cuplului motor (torque-fill control): ISG contribuie cu un aport de cuplu pentru a compensa răspunsul întârziat al motorului termic în timpul accelerării. Amplificarea cuplului motor (torque-boost): ISG contribuie cu extra cuplu în plaja de turații joase acolo unde motorul nu dispune de suficient cuplu.

Ce se întâmplă la viteza de croazieră:

În timpul deplasării cu viteză constantă, Generatorul Integrat de Pornire (ISG) încarcă bateria Li-ion dacă nivelul de energie electrică stocat de aceasta scade sub un anumit nivel.

La decelerare:

La eliberarea pedalei de accelerație, ISG recuperează energia cinetică transformând-o în energie electrică pentru reîncărcarea acumulatorului Li-ion. La frânare, ISG amplifică gradul de regenerare a energiei.

La relanti:

La acționarea ambreiajului și eliberarea pedalei de accelerație (cu scopul încetinirii sau al schimbării treptei de viteză) turația motorului termic scade, injecția de combustibil este oprită și ISG intervine menținând la ralanti motorul termic, pentru a obține un consum redus de combustibil.